کودک چهار ساله فلسطینی با رونالدو دیدار می کند

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کودک چهار ساله فلسطینی با رونالدو دیدار می کند

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کودک چهار ساله فلسطینی با رونالدو دیدار می کند

کودک چهار ساله فلسطینی با رونالدو دیدار می کند

دو گروه از هواداران رئال مادرید در فلسطین و اردن یک کمپین در حمایت از احمد دوابشه ، کودک فلسطینی که والدین و برادرش را در یک حمله تروریستی از جانب اسرائیلی ها از دست داده بود تشکیل دادند.این کودک دچار 60 درصد معلولیت بدنی شده و اعضای این گروه ها در تلاش هستند تا راه سفرش به مادرید و دیدارش با رونالدو را تسهیل بخشند.

این گروه ها با استفاده از هشتگ هایی نظیر ” دوابشه در مادرید” در شبکه های اجتماعی در تلاش هستند تا نظر باشگاه رئال مادرید را به این کودک چهار ساله که تنها بازمانده حمله تروریستی به محله اش در تابستان گذشته بود را جلب کند.

“کهکشانی های فلسطینی” و ” اردنی های سپید” این دو گروه از کانون های هواداری رئال، حامیان اصلی این کمپین هستندجالد سومان، مدیر کانونه هواداری فلسطینی می گوید:” به رئال مادرید نامه نوشتیم و از آنها خواستیم تا حامی سفر احمد به مادرید شوند. این بچه بحران بزرگی را در زندگی خود تجربه کرده اما همچنان شیفته رئال است و عکسهای زیادی از بازیکنان این تیم در آلبوم خود دارد. این بچه به حمایت احساسی نیاز دارد و مسلما یک اتفاق زیبا به ادامه زندگی اش امید می دهد.”

رئیس باشگاه طرفداران رئال مادرید اسپانیا در فلسطین "میرنگی فلسطین" از موافقت این باشگاه با حضور "احمد دوابشه" تنها بازمانده خانواده دوابشه در این باشگاه و دیدار وی با "کریستیانو رونالدو" ستاره پرتغالی این تیم خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، "خالد شومن" در گفتگو با روزنامه فلسطینی "القدس" خاطر نشان کرد که باشگاه رئال مادرید موافقت کرد که علی تنها بازمانده خانواده دوابشه که پدر و مادر و برادرش را در جریان جنایت هولناک شهرک نشینان تندروی صهیونیست در روستای دوما واقع در جنوب نابلس در کرانه باختری از دست دادند، در این باشگاه حاضر شده و با رونالدو از نزدیک دیدار و گفتگو کند.

شومن تصریح کرد که احمد دوابشه علاقه مند به حضور در باشگاه رئال مادرید و دیدار با رونالدو بود و باشگاه طرفداران این تیم اسپانیایی در فلسطین تلاش های خود برای فراهم کردن مقدمات این دیدار را آغاز کرد و پویشی تحت عنوان "دوابشه در رئال مادرید" بر روی پایگاه های ارتباط جمعی راه اندازی کرد.

این باشگاه همچنین نامه نگاری های متعددی با باشگاه اسپانیایی انجام داد تا اینکه در نهایت این باشگاه بزرگ با درخواست مذکور موافقت کرد و از طریق سفارت فلسطین در اسپانیا این مساله را به طرف فلسطینی اعلام نمود.

شومن خاطر نشان کرد که هنوز زمان انجام این دیدار مشخص نشده است و تمامی مسائل به وضعیت سلامتی این کودک فلسطینی ارتباط دارد که پس از آسیب دیدن در جریان جنایت به آتش کشیده شدن منزل خانواده اش توسط شهرک نشینان صهیونیست همچنان تحت درمان است.


گفتنی است که احمد دوابشه تنها عضو بازمانده خانواده دوابشه است که شهرک نشینان تندروی صهیونیست در تاریخ 31 ژوئیه سال 2014 منزل خانواده وی در روستای دومه در نابلس را به آتش کشیدند و باعث شدند برادر شیرخواره احمد که 18 ماه بیشتر از سنش نگذشته بود زنده زنده در آتش بسوزد و پدر و مادر وی هم در اثر شدت جراحات جان شان را از دست بدهند. البته خود احمد هم به خاطر سوختگی های شدید همچنان در بیمارستان تحت مداوا قرار دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 24 دی 1394 | 11:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.